Trivselscenter Ulvedal

Trivselscenter Ulvedal er et inklusionscenter for børn med socio-emotionelle vanskeligheder.

På Trivselscenter Ulvedal tager vi udgangspunkt i, at vores elever gør det bedste, de kan. For at opnå et succesfuldt og udbytterigt skoleforløb, arbejder vi ud fra vores pædagogiske grundholdning, at vi opbygger tryghed og tillid til jeres barn - og jer som forældre, som vi betragter som det væsentligste i, at barnet vil kunne lære nyt og udvikle sig. Desuden har vi fokus på dét, som det enkelte barn gør godt og lykkes med, samt vores aktiviteter dagen igennem kan bidrage til jeres barns positive udvikling. Vi vægter også, at det daglige samvær med børnene tager udgangspunkt i forudsigelighed, tryghed, tydelig kommunikation, accept, nærhed, robusthed og en anerkendende tilgang.

Du kan kontakte Trivselscenter Ulvedal på følgende telefonnumre:

Team 1 og SFO: 21558981

Team 2           : 23450774

Team 3           : 30443403

Adressen er Buskelundtoften 8, 8600 Silkeborg

Læs om Trivselscenter Ulvedal.pdf

Shape Created with Sketch.